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Varus of the elbow

  When the normal elbow joint is fully extended, there is a slight varus, men about10°, women about15°, this angle of varus is called the carrying angle. If this angle increases, that is, the forearm is too abducted, it is called varus of the elbow deformity.

Contents

1.What are the causes of the onset of varus of the elbow?
2.What complications can varus of the elbow easily lead to?
3.What are the typical symptoms of varus of the elbow?
4.How should varus of the elbow be prevented?
5.What laboratory tests should be done for varus of the elbow?
6.Dietary taboos for patients with varus of the elbow
7.The conventional method of Western medicine for the treatment of varus of the elbow

1. What are the causes of the onset of varus of the elbow?

  Children with delayed reduction or poor reduction of fractures of the humeral condyles, early closure of the epiphysis of the humeral condyle or ischemic necrosis, and unreduced or poorly reduced elbow dislocations can all lead to varus of the elbow. The varus of the elbow caused by a fracture of the humeral condyle is due to excessive growth of the humeral condyle. Unreduced or poorly reduced elbow dislocations can also lead to varus of the elbow. The occurrence of varus of the elbow after excision of the radial head is due to the disappearance of the important mechanical blocking effect of the proximal radius after excision of the radial head, which causes abnormal biomechanics of the elbow and forearm.

2. What complications can varus of the elbow easily lead to?

  Varus of the elbow is mainly due to the consequences of elbow trauma and lesions. Therefore, when trauma and lesions occur in the elbow, it should be considered that there may be a possibility of causing varus or valgus deformity of the elbow. Especially when there is a fracture of the humeral condyle or elbow dislocation, it is necessary to correct the lateral displacement first, and then perform other repositioning, as far as possible to achieve anatomical repositioning. If the deformity is mild and there are no symptoms, treatment is not necessary. If the deformity is obvious or there is delayed onset ulnar nerve injury, surgery should be performed as soon as possible to avoidDelayed onset ulnar neuritis..

3. What are the typical symptoms of varus of the elbow?

  Patients with varus of the elbow have an abnormal appearance of the elbow, often asymptomatic. When the elbow joint is extended, the angle of varus of the elbow increases, up to3Above 0°. The elbow joint movement generally has no obvious obstacles, and joint surface damage of the elbow joint in the late stage can cause pain. For patients with severe varus, due to the ulnar nerve being in a high tension traction state, or frequently subjected to friction after trauma due to adhesion of the ulnar nerve, delayed onset ulnar neuritis may occur, with symptoms of ulnar nerve injury, such as tingling and sensory disturbance in the ulnar nerve支配 area of the hand (half of the ring finger), weakness and atrophy of the intrinsic muscles of the hand. Those engaged in heavy physical labor may develop osteoarthritis of the elbow joint.

4. Wie kann laterale Ellenbogeldysplasie vorgebeugt werden

  Die Prävention von lateraler Ellenbogeldysplasie besteht hauptsächlich darin, frühzeitig zu erkennen, frühzeitig zu diagnostizieren und frühzeitig zu behandeln. Bei Patienten, die einen Bruch oder eine Luxation erleiden und operativ复位 werden müssen, sollte so früh wie möglich behandelt werden, insbesondere bei Kindern mit Frakturen der Epikondylen des Humerus, die so früh wie möglich复位 werden sollten, um eine spätere Rekonstruktion dieser Krankheit zu verhindern.

5. Welche Laboruntersuchungen müssen bei lateraler Ellenbogeldysplasie durchgeführt werden

  Da die Diagnose dieser Krankheit aufgrund der äußeren Erscheinung in der Regel sehr einfach ist, wird selten eine ergänzende Untersuchung verwendet. In der Klinik können bei Patienten mit unklaren Symptomen Röntgenuntersuchungen zur Diagnose verwendet werden. Die Röntgenaufnahme des Ellenbogens zeigt eine Vergrößerung oder Verkleinerung des Ellenbogengelenkswinkels, manchmal einen negativen Winkel, und kann Osteoarthritis zeigen.

6. Ernährungsverbote für Patienten mit lateraler Ellenbogeldysplasie

  Patienten mit lateraler Ellenbogeldysplasie sollten sich neben der konventionellen Behandlung auch auf folgenden Aspekten der Ernährung konzentrieren: Die Ernährung des Patienten sollte leicht, nahrhaft und ausgewogen sein. Außerdem sollten Patienten scharfe und reizende Substanzen vermeiden.

  

7. Die Standardbehandlung der westlichen Medizin für laterale Ellenbogeldysplasie

  Patienten mit lateraler Ellenbogeldysplasie ohne Funktionsstörung des Ellenbogels und Schmerzsymptomen benötigen in der Regel keine Behandlung, aber sie sollten beobachtet und nach Bedarf weiterführende Maßnahmen ergriffen werden. Die spezifische Behandlungsmethode dieser Krankheit ist wie folgt:

  Eins, konservative Behandlung

  Eignet sich für Patienten mit frühem Ellenbogengelenk-Osteoarthritis und leichten klinischen Symptomen. In diesem Fall sind die Funktionsstörungen des Ellenbogels oft nicht明显. Es können Physiotherapie, Massage und andere physikalische Therapien oder die Einnahme von Aspirin und anderen Medikamenten angewendet werden.

  Zwei, chirurgische Behandlung

  1、Operationsindikationen:

  (1)Schwere laterale Ellenbogeldysplasie, und die Dysplasie ist stabil in1Jahren.

  (2)Die Schmerzen und Schwäche der Gelenke sind明显, und es beeinflusst die Funktion des Ellenbogels.

  (3)Mit traumatischer Arthritis oder tardiver Ulnarnervitis, wenn bereits eine Funktionsstörung vorliegt und die Arbeit und das Leben beeinflusst, sollte so früh wie möglich operiert werden.

  2、OperationstechnikenEs gibt viele, aber klinisch ist derzeit die Osteotomie des Ellenbogels und die Transposition des Ulnarnerven am häufigsten verwendet.

Empfohlenes: Karpalgelenksteifigkeit , Luxation des Mondbeins , Die angeborene Radius-ulnare Synostose

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